Skip til indhold
Få vores nyhedsbrev
Da En
  • Udgivelser
  • Medarbejdere
  • Undersøgelser i gang
  • Temaer
  • Om VIVE
  • Nyheder
  • Arrangementer
  • Projektforløb
  • Centre og netværk
  • Kontakt
  • Presse
  • Vi tilbyder
Da / En
Tilmeld nyhedsbrev
Del
Videnskabelig artikel, ­28. marts 2022

Does the Peer Group Matter? Assessing Frog Pond Effects in Transition to Secondary Schooling

Peter Rohde Skov
Uddannelse
Download udgivelsen
Læs også
  1. Debatindlæg

    Seniorforsker: Mobning hærder ikke. Det handler om at gøre andre fortræd

  2. Rapport

    Hvad kan hjælpe SOSU-elever til at lykkes med uddannelsen?

  3. Rapport

    Sådan bygger vi videre på coronanedlukningernes virtuelle patientkonsultationer

  4. Undersøgelse i gang

    VIVE undersøger normeringer i de danske fritidstilbud

  5. Videnskabelig artikel

    The social class gap in bachelor’s and master’s completion: university dropout in times of educational expansion

  6. Undersøgelse i gang

    Evaluering af indsats til at styrke ordblindes læsning og stavning

  7. Undersøgelse i gang

    Hvad betyder uformelle fællesskaber for personer med nedsat hørelse?

  8. Rapport

    Støtte, støttebehov og elevresultater

  9. Rapport

    Ramme for opgørelse og sammenligning af udgifter til specialundervisning og inklusionsunderstøttende indsatser

  10. Nyhed

    Manglen på varme hænder rammer især sundheds- og ældreområdet

Tilmeld nyhedsbrev
Del

Tlf: 44 45 55 00

Mail: vive@vive.dk

EAN: 5798000354845

CVR: 23 15 51 17

KontaktPresseJob i VIVETilgængelighedserklæring

VIVE – Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Vores nyeste viden i din indbakke hver uge.

Tilmeld nyhedsbrev
Følg os