Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
working paper 1. SEP 2014
  • Socialområdet
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Socialområdet, Dagtilbud, skole og uddannelse

Academic Intervention Programmes for Improving School Outcomes for Educationally Disadvantaged Youth and Low Achieving Students in grade 7 to 12

A Systematic Review

Udgivelsens forfattere:

  • Misja Eiberg
  • Anne-Sofie Due Knudsen
  • Anne-Marie Klint Jørgensen
  • Christoffer Scavenius Sonne-Schmidt
  • Socialområdet
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Socialområdet, Dagtilbud, skole og uddannelse
Download udgivelsen
Download udgivelsen

Udgivelsens forfattere

  • Misja EibergAnne-Sofie Due KnudsenAnne-Marie Klint JørgensenChristoffer Scavenius Sonne-Schmidt
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev