Rapport 1. APR 2004
Danske virksomheders sociale engagment
Udgivelsens forfattere:
- Martin Sonnefeld Jørgensen
Arbejdsmarked
Arbejdsmarked
I perioden fra 1998 frem til 2006 foretager Socialforskningsinstituttet årlige målinger af danske virksomheders sociale engagement. Grundlaget udgøres af spørgeskema-undersøgelser blandt virksomheder og beskæftigede lønmodtagere. Virksomhederne deltager i undersøgelsen i de lige år, mens lønmodtagerne deltager i de ulige år.
Denne pjece gengiver nogle af hovedresultaterne fra den seneste måling foretaget blandt virksomhederne (2002), men den indeholder også resultater, der ikke tidligere har været publiceret. Pjecen er finansieret af Arbejdsmarkedsstyrelsen.
Denne pjece gengiver nogle af hovedresultaterne fra den seneste måling foretaget blandt virksomhederne (2002), men den indeholder også resultater, der ikke tidligere har været publiceret. Pjecen er finansieret af Arbejdsmarkedsstyrelsen.
Udgivelsens forfattere
- Martin Sonnefeld Jørgensen
Om denne udgivelse
Udgiver
SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd