Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
working paper 2010

Fra udsat til motiveret: rapport om undervisning på de sikrede institutioner

Udgivelsens forfattere:

  • Jesper Boding
  • Niels Rosendal Jensen
  • Peter Koudahl
  • Frederik Pio
  • Kirsten Elisa Petersen
Download udgivelsen
Download udgivelsen
Formålet har været at kortlægge, hvordan undervisning finder sted på de sikrede institutioner, og dels at undersøge, hvordan lærere og ansatte kan identificere de unges uddannelsesbehov og de unges læreprocesser i forhold til de eksisterende undervisningsmetoder, der er på sikrede institutioner. De syv sikrede institutioner, der eksisterer i Danmark, har alle interne skoler og henvender sig primært til unge i den skolepligtige alder.

Udgivelsens forfattere

  • Jesper BodingNiels Rosendal JensenPeter KoudahlFrederik PioKirsten Elisa Petersen

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    Danmarks Pædagogiske Universitet, Aarhus Universitet
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev