Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Ph.d.-afhandling 17. NOV 2017

Klientrollens betydning for implementering af politik

Udgivelsens forfattere:

  • Didde Cramer Jensen
Download udgivelsen
Download udgivelsen

Afhandlingen beskæftiger sig med forholdet mellem klient og frontmedarbejder. Afhandlingen undersøger om og hvornår frontmedarbejdere lader sig påvirke af klienternes adfærd og karakteristika, når de træffer myndighedsafgørelser i klientsager.

Afhandlingen beskæftiger sig med forholdet mellem klient og frontmedarbejder. Afhandlingen undersøger om og hvornår frontmedarbejdere lader sig påvirke af klienternes adfærd og karakteristika, når de træffer myndighedsafgørelser i klientsager.

Udgivelsens forfattere

  • Didde Cramer Jensen

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    Aarhus Universitet
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev