Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Rapport 28. MAR 2005

Når digital forvaltning skal være effektiv forvaltning (Pjece)

Udgivelsens forfattere:

  • KL LB (editors)
  • KL's kontor for Administration og IT
  • KL's Konsulentvirksomhed Økonomi og Ledelse
Download udgivelsen
Download udgivelsen

Pjecen sætter fokus på, hvordan digital forvaltning både handler om at kommunikere og at arbejde digitalt. Digital forvaltning fører ikke automatisk til effektiv forvaltning. It muliggør kvalitets- og serviceforbedringer, men det kræver en effektiv indsats fra kommunerne at udnytte det fuldt ud.

Og det er nødvendigt, hvis man for alvor vil optimere servicen over for borgere og virksomheder. Pjecen beskriver nogle generelle redskaber til at sikre gevinster af digital forvaltning, og undervejs er der henvisninger til analyser og metoder og til konkrete kommunale eksempler på, hvordan man indfører effektiv digital forvaltning.

Udgivelsens forfattere

  • KL LB (editors)KL's kontor for Administration og ITKL's Konsulentvirksomhed Økonomi og Ledelse

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    FOKUS
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev