Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
working paper 1. JAN 2016

No Effects of Artificial Surveillance Cues or Social Proofs on Survey Participation Rates

Udgivelsens forfattere:

  • Rasmus Tue Pedersen
This paper tests whether the efficacy of survey invitations and survey
reminders can be increased by using artificial surveillance cues and
social proofs. Several experimental treatments on a group of 1,000
respondents yield no significant effects.

Udgivelsens forfattere

  • Rasmus Tue Pedersen

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    Institut for Statskundskab
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev