Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Videnskabelig artikel 16. JUN 2015
  • Ledelse og implementering
  • Økonomi og styring
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Ledelse og implementering, Økonomi og styring, Dagtilbud, skole og uddannelse

The Validity of Subjective Performance Measures

School Principals in Texas and Denmark

Udgivelsens forfattere:

  • Kenneth J. Meier
  • Søren C. Winter
  • Laurence J. O'Toole Jr.
  • Nathan Favero
  • Simon Calmar Andersen
  • Ledelse og implementering
  • Økonomi og styring
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Ledelse og implementering, Økonomi og styring, Dagtilbud, skole og uddannelse
Download udgivelsen
Download udgivelsen

Udgivelsens forfattere

  • Kenneth J. MeierSøren C. WinterLaurence J. O'Toole Jr.Nathan FaveroSimon Calmar Andersen

Om denne udgivelse

  • Publiceret i

    Public Administration
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev