Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Notat 28. JAN 2016
  • Ledelse og implementering
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Ledelse og implementering, Dagtilbud, skole og uddannelse

Elevers holdning til skoledagens længde

Udgivelsens forfattere:

  • Anne Toft Hansen
  • Vibeke Myrup Jensen
  • Chantal Pohl Nielsen
  • Ledelse og implementering
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Ledelse og implementering, Dagtilbud, skole og uddannelse
Download udgivelsen
Download udgivelsen
Folkeskolereformen har medført, at skoledagen generelt er blevet længere for alle elever. Dette notat beskriver elevernes holdning til skoledagens længde og skal ses som et tillæg til rapporten om 2. dataindsamling, som er den første i en række rapporter, der fokuserer på eleverne i skolen fra skoleåret 2013/14 og frem til skoleåret 2017/18.

Udgivelsens forfattere

  • Anne Toft HansenVibeke Myrup JensenChantal Pohl Nielsen

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev