Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
working paper 8. AUG 2005
  • Arbejdsmarked
  • Socialområdet
  • Børn, unge og familie
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Arbejdsmarked, Socialområdet, Børn, unge og familie, Dagtilbud, skole og uddannelse

Forskelle i færdigheder mellem dansk- og tosprogede elever: Resultater fra PISA-København

Udgivelsens forfattere:

  • Beatrice Schindler Rangvid
  • Arbejdsmarked
  • Socialområdet
  • Børn, unge og familie
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Arbejdsmarked, Socialområdet, Børn, unge og familie, Dagtilbud, skole og uddannelse
Download udgivelsen
Download udgivelsen

Analysen dokumenterer betydelige forskelle i de gennemsnitlige færdigheder af danske elever og elever med indvandrerbaggrund i 9. klasse i Københavns Kommune i læsning, matematik og naturvidenskab.

Analysen dokumenterer betydelige forskelle i de gennemsnitlige færdigheder af danske elever og elever med indvandrerbaggrund i 9. klasse i Københavns Kommune i læsning, matematik og naturvidenskab.

Udgivelsens forfattere

  • Beatrice Schindler Rangvid

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    AKF Forlag
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev