Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Notat NOV 2016
  • Børn, unge og familie
  • Børn, unge og familie

Projekt "Læring, der ses"

1. Måling, Forår 2016

Udgivelsens forfattere:

  • Hanne Søndergård Pedersen
  • Marie Kiil Brøcker
  • Katrine Iversen
  • Børn, unge og familie
  • Børn, unge og familie
Download udgivelsen
Download udgivelsen
Differentierede og inkluderende læringsmiljøer skal bane vejen for, at alle børn lærer så meget, som de kan. Det er hovedformålet med en praksisudvikling, som København og Frederiksberg Kommuner har sat i gang. KORAs første måling af projektet belyser udbyttet af kompetenceudviklingen, grundlaget for praksisforandringen samt arbejdet med ’Læring, der ses’ på de to kommuners folkeskoler.

Udgivelsens forfattere

  • Hanne Søndergård PedersenMarie Kiil BrøckerKatrine Iversen

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    KORA
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev