Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Fagbladsartikel 1. APR 2020

Schools, skills, and learning: The impact of COVID-19 on education

Udgivelsens forfattere:

  • Simon Burgess
  • Hans Henrik Sievertsen
Download udgivelsen
Download udgivelsen
The global lockdown of education institutions is going to cause major (and likely unequal) interruption in students’ learning; disruptions in internal assessments; and the cancellation of public assessments for qualifications or their replacement by an inferior alternative. This column discusses what can be done to mitigate these negative impacts.

Udgivelsens forfattere

  • Simon BurgessHans Henrik Sievertsen

Om denne udgivelse

  • Publiceret i

    VoxEU
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev