Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Videnskabelig artikel FEB 2019

Returning special education students to regular classrooms: Externalities on peers’ reading scores

Udgivelsens forfattere:

  • Beatrice Schindler Rangvid
Download udgivelsen Hent den videnskabelige artikel Returning special education students to regular classrooms
Download udgivelsen Hent den videnskabelige artikel Returning special education students to regular classrooms

Udgivelsens forfattere

  • Beatrice Schindler Rangvid

Om denne udgivelse

  • Publiceret i

    Economics of Education Review
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev