Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
working paper 11. DEC 2018
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Dagtilbud, skole og uddannelse

Testing frequency and student achievement: A systematic review

Udgivelsens forfattere:

  • Jens Dietrichson
  • Trine Filges
  • Julie Kaas Seerup
  • Bjørn Arleth Viinholt
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
Download udgivelsen Hent den videnskabelige artikel Testing frequency and student achievement
Download udgivelsen Hent den videnskabelige artikel Testing frequency and student achievement

Udgivelsens forfattere

  • Jens DietrichsonTrine FilgesJulie Kaas SeerupBjørn Arleth Viinholt

Om denne udgivelse

  • Udgiver

    The Campbell Collaboration
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev