Spring til...

  • Hovedindhold
  • Indholdsfortegnelse
  • Sidefod
  • English en
Notat 22. AUG 2016
  • Socialområdet
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Socialområdet, Dagtilbud, skole og uddannelse

KøbenhavnerAkademiet

Evaluering af en læringsindsats for drenge i 8. klasse med faglige udfordringer og uudnyttet potentiale

Udgivelsens forfattere:

  • Martin Bøg
  • Jens Dietrichson
  • Ulrik Højmark Pedersen
  • Socialområdet
  • Dagtilbud, skole og uddannelse
  • Socialområdet, Dagtilbud, skole og uddannelse
Download udgivelsen
Download udgivelsen
I denne undersøgelse beskriver vi resultaterne af SFIs evaluering af Kø-benhavnerAkademiet (KA). KA er et fagligt udviklingsprojekt rettet mod drenge i 8. klasse på 11 skoler i Københavns Kommune. Projektet startede i september 2015 og har et tredelt fokus:
• Et fagligt og personligt løft til en gruppe af drenge i 8. klasse.
• Et kompetenceforløb for de lærere som deltager.
• Et udviklingsprojekt som kan overføres til kommunens skoler generelt.

Udgivelsens forfattere

  • Martin BøgJens DietrichsonUlrik Højmark Pedersen
Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd leverer viden, der bidrager til at udvikle velfærdssamfundet og til at styrke kvalitetsudvikling, effektivisering og styring i den offentlige sektor både i kommuner, regioner og nationalt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev
Tlf: 44 45 55 00
Mail: vive@vive.dk
EAN: 5798000354845
CVR: 23 15 51 17
  • Nyheder og debat
  • Presse
  • Kontakt
  • Ledige stillinger
  • Tilgængelighedserklæring

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vores nyeste viden serveret i din indbakke - hver uge!

Nyhedsbrev